تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو به این دلیل روی کار دفاعی تیمش تاکید دارد

برانکو به این دلیل روی کار دفاعی تیمش تاکید دارد

ورزش > لیگ برتر - پرسپولیس در این فصل خیلی کم گل خورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان برانکو در این فصل یک تغییر آماری در کارشان ایجاد کرده اند. پرسپولیسی که فصل گذشته خوب گل می‌زد اما راحت گل می‌خورد، این فصل خط دفاع مستحکم‌تری دارد تا مانند فصل قبل به دلیل تفاضل گل قهرمانی را از دست ندهد. پرسپولیس در این فصل شاید بردهای حداقلی بدست آورده باشد، اما در کنار این موضوع دریافت فقط ۵ گل در ۱۷ بازی رکورد امیدوارکننده‌ای است. شاگردان برانکو فصل گذشته تا این مقطع از فصل ۲۵ گل زده بودند. یعنی ۳ گل بیشتر از گل‌های زده این تیم در این فصل تا اینجای کار. اما کارنامه متفاوت پرسپولیس در گل‌های خورده بود. آنها فصل پیش تا هفته هفدهم، ۱۸ گل خورده بودند. همین باعث شده بود که تفاضل آنها در آخر فصل کار دست‌شان دهد. ولی در این فصل شیوه کاری برانکو کاملا تغییر کرده است. این را می‌شود از ۲۰ دقیقه اول بازی دیروز آنها با فولاد فهمید که علاوه بر گل نخوردن، تاکید سرمربی قرمزها روی گل‌های زده بیشتر هم بود تا اینکه اگر در این جدال تنگاتنگ با تراکتور کار به هفته‌های آخر کشید، تفاضل گل فصل خوب آنها را خراب نکند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو به این دلیل روی کار دفاعی تیمش تاکید دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..