تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ چرا با ماشین شخصی سفر نکنیم؟

کد خبر: ۴۶۰۸۹۶

۱۶۴  بازدید

شاید بسیاری از شما باور داشته باشید که سفر با خودروی شخصی بسیار باصرفه تر و باحال تر از سفر با سایر وسایل نقلیه باشد.

ماهنامه خط خطی - حسن غلامعلی فرد: شاید بسیاری از شما باور داشته باشید که سفر با خودروی شخصی بسیار باصرفه تر و باحال تر از سفر با سایر وسایل نقلیه باشد.


باید بگویم که حق با شماست! سفر با خودروی شخصی مفرح تر است، اگر خودرویتان از آن خودروهایی باشد که کم کمش چهارصد پانصد میلیون تومان پولش است و ده برابر همین مبلغ توی حساب بانکی تان جا خوش کرده است که نگران تصادف و یا خراب شدن خودرویتان نباشید. هر چند جاده های ما برای چنین خودروهایی هم امنیت ندارند و ممکن است با نیسان آبی شاخ به شاخ شوید و فاتحه.


اصلا همین نیسان آبی خودش به تنهایی می تواند دلیل محکمی باشد که چرا با خودروی شخصی سفر نکنیم. برای آن دسته از عزیزانی که ماشینشان از همین پرایدها و پژوهای وطنی است، باید بگوییم سلام زیر خط فقر! سلام آسی پذیر! سلام افزایش دهنده آمار مرگ و میر جاده ها! سلام بر تو خدا رحمتت کند! چرا؟ خب وقتی با پراید که یک عدد تخم مرغ از آن ایمن تر است به مسافرت می روید، چرا به تان بر می خورد؟


حالا اگر از مرگ و میر جاده ای بگذریم، می رسیم به بحث امدادخودرو. مثلا ممکن است شما صافی بنزین ماشینتان خراب شود، اما امدادخودروی محترم ممکن است در قبال تعویض یک عدد صافی ناقابل از شما چهل پنجاه هزار تومان پول بگیرد، آن هم جدای از اجرت!


تازه اگر خیلی مردانگی کند و موتور و گیربکستان را پایین نیاورد و شما را پیش پسرخاله اش نبرد و کلی پول جهت یدک کشی از شما نگیرد و الکی خرج تراشی نکند. از همه این ها هم که بگذریم، می رسیم به بحث آلودگی و ترافیک. واقعا چه لذتی دارد وقتی بیست ساعت رانندگی می کنید؟ هیچ می دانید وقتی مدام پدال ها را فشار می دهید، چه پدری از کفش هایتان در می آید؟ آیا شما از قیمت کفش و کتانی خبر دارید؟ مگر خودآزاری دارید یا روی گنج نشسته اید؟ اصلا اگر با ماشین شخصی به سفر بروید، مجبورید مدام رانندگی کنید و خانواده را هی به کوه و دشت ببرید، اما اگر با ماشین خودتان نروید، می توانید نداشتن ماشین را بهانه کنید و در ویلا یا مسافرخانه تان بمانید و بخوانید.


حالا از بحث انتخاب موسیقی و تفاوت سلیقه ها می گذریم که اصلا همین نکته خودش عامل بسیاری از تصادفات و از هم پاشیدن خانواده هاست. می پرسید پس با چه وسیله ای سفر کنیم؟ خب معلوم است، چه وسیله ای بهتر از هواپیما؟ پس با هواپیما سفر کنید که هم کلاس دارد، هم سریع است، هم موقع پرواز کیک و ساندیس می دهند و هم می توانید با مهمانداران خوش سیما گفتمان کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ چرا با ماشین شخصی سفر نکنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..