تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله داعش به فرودگاه‌ها سناریوی آمریکا برای تضعیف نیروی هوایی سوریه است

«سلیم حربا» کارشناس مسائل نظامی و راهبردی سوریه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق حمله داعش به فرودگاه نظامی دیر الزور را تلاش برای تکمیل نقشه صهیونیستی آمریکایی مبنی بر تضعیف نیروی هوایی سوریه دانست که ضربات دردناکی را بر پیکره گروه های تروریستی در همه جغرافیای سوریه وارد کرده است.

وی افزود: حمله اخیر داعش به فرودگاه نظامی (t4) در ریف حمص و به دنبال آن حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی المزه در ریف دمشق و حملات کنونی داعش به فرودگاه نظامی دیر الزور همگی نقشه واحدی را دنبال می کند.

حربا تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی می خواهند نیروی هوایی سوریه را که در مهار تروریست ها و محدود کردن دایره جغرافیایی آنها در سوریه بسیار موفق عمل کرده هدف بگیرند.

کارشناس سوری با اشاره به تعدد اهداف حمله داعش به فرودگاه دیر الزور گفت:  پیشروی های اخیر ارتش سوریه و متحدانش از سمت فرودگاه (t4) برای پاکسازی چاه های نفت حومه حمص و شهر تدمر از وجود داعش، تروریست ها را بر آن داشت که با تدارک حمله ای در جبهه ای دیگر فشار بر همقطاران خود در جبهه حومه حمص را کم کنند.

وی تاکید کرد: آمریکا با تدارک حمله داعش به دیر الزور آن هم در آستانه برگزاری مذاکرات صلح سوریه در آستانه می خواهد اهرم فشار علیه دولت سوریه  را به دست گروه های به اصطلاح معارض میانه رو بدهد که در این نشست حضور خواهند داشت.

حربا افزود: این در حالی است که نباید بین هیچ گروه تروریستی در سوریه اعم از داعش، جبهه النصره یا دیگر گروه های تروریستی فرق قائل بود چون آمریکا آنها را به خدمت گرفته و به هر کدام ماموریت ایفای نقش بخصوصی را داده است.

سنگ اندازی آمریکا در مسیر وحدت سوریه و عراق در مبارزه با داعش

کارشناس سوری تاکید کرد: تلفات شدید داعش در نبرد موصل مقابل ضربات ارتش سوریه و نیروهای بسیج مردمی موجب شده که ائتلاف بین المللی به داعش اجازه بدهد جغرافیای از دست داده اش در عراق را جبران کند تا بدین ترتیب جلوی اتحاد ارتش های سوریه و عراق برای مبارزه با داعش را بگیرد.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/XJN0T3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله داعش به فرودگاه‌ها سناریوی آمریکا برای تضعیف نیروی هوایی سوریه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..