تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجازه ملاقات با والد سابق را به کودک دهید

ملاقات در زمان های تعیین شده با والد سابق تا حدی باعث تسکین روحیه کودکان طلاق می‌شود.

اجازه ملاقات با والد سابق را به کودک دهیدفریبا احدی بیگلو روانشناس تربیتی در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: پذیرش والد جدید در زندگی کودکان طلاق به عنوان پدر یا مادر بسیار دشوار است و باعث ایجاد تغییرات روحی در آن ها می شود و حتی امکان دارد با فرد تازه وارد به خانواده لجبازی و او را آزار دهند.

وی افزود: بسیاری از کودکان به دلیل تقسیم محبت پدر یا مادر خود با والد جدید و به اصطلاح گرفتن جای والدین حقیقی اشان توسط یک شخص غریبه دچار حسادت شده و این رفتار زمانی پر رنگ تر می شود که فرد تازه وارد سعی می کند تا کودک را با زور به طرف خود جذب کند تا پذیرای او شود.

احدی بیگلو تصریح کرد: کودکان هنگامی که با والد سابق خود ملاقات می کنند احتمالا دچار کاهش تمایل به فرد جدید می شوند به ویژه زمانی که هر کدام حرف های تحریک آمیزی را علیه یکدیگر به کودک می زنند که در این شرایط  او دچار تردید شده و تصور می کند جایی در زندگی هیچ یک از آن ها نخواهد داشت.

این روانشناس در پایان گفت: اجازه دهید تا کودک در زمان های تعیین شده به ملاقات والد سابق خود برود و هرگز سعی نکنید تا با تخریب شخصیت فرد مقابل، او را به سمت خود جذب کنید، همچنین هیچ گاه پدر یا مادر جدید را به عنوان جانشینی برای والد قبلی به فرزند خود معرفی نکنید، زیرا باعث ایجاد تنش در وی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجازه ملاقات با والد سابق را به کودک دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..