تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب یک طرح برای پارسل های باقی مانده در یک محله

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از لحاظ حقوقی و شهرسازی باید به عنوان اعضای شورای شهر وارد عمل شویم و یک طرح برای پارسل های باقی مانده در یک محله مصوب کنیم.

تصویب یک طرح برای پارسل های باقی مانده در یک محلهمحمد مهدی تندگویان نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی پارسل های بدون پناه شهر تهران، اظهار داشت: در خصوص خانه هایی که تجمیع نکرده و رها شده اند باید طرحی به تصویب برسانیم.

وی با بیان اینکه بدون شک این خانه ها قابلیت ساخت و ساز و افزایش متراژ ندارند، افزود: باید وارد طرحی شویم که بتوان آنرا اجرایی کرد و همچنین برای مالک رونق بخشی داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارسل های به این شکل در شهر تهران بسیار هستند، چراکه یا بی صاحب بوده یا به دلیل اختلافات وراثی رها شده‌ و یا مالک آن‌ علاقه ای به تجمیع نداشته است.

تندگویان تصریح کرد: از لحاظ حقوقی و همچنین شهرسازی باید به عنوان اعضای شورای شهر وارد عمل شویم و یک طرح برای پارسل های باقی مانده در یک محله مصوب کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب یک طرح برای پارسل های باقی مانده در یک محله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..