تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی پرستار ایثارگر با مرگ هم متوقف نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تسلیت دکتر سیدامیرمحسن ضیائی بدین شرح است: «درگذشت عضو داوطلب جمعیت هلال احمر بافق خبری تلخ و پایان ۱۳ سال همکاری داوطلبانه با نهادی مردمی برای پرستار جوان بافقی بود. اما خبر مسرت‌بخش اینکه زندگی نوع‌دوستانه داوطلب ایثارگر هلال‌احمر با مرگ هم متوقف نشد. اهدای اعضای بدن پرستار داوطلب جمعیت هلال احمر؛ زنده یاد سمیه تفکری، پرستار ٣٣ساله بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق، پس از مرگ مغزی به بیماران نیازمند ادامه راهی بود که این عضو جوان بیش از یک دهه در کنار خانواده جمعیت هلال احمر پیموده بود. راه ازخودگذشتن و تسکین دردهای دیگران؛ راه بی‌بدیل انسانیت و مهربانی.

اینجانب درگذشت این عضو فداکار هلال احمر را به خانواده ایشان و همه همکاران گرامی‌اش تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای روح آن مرحومه طلب آمرزش و آرامش دارم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی پرستار ایثارگر با مرگ هم متوقف نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..