تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : تنگ کردن واژن، بهترین روش

ظاهر لبیا های کوچک در هر خانمی شکل ویژه خود را دارند . خیلی از خانم ها با لبیاهای سایز بزرگ متولد می شوند. و برخی دیگر تغییر شکل لب های انها بعد از تولد اتفاق می افتد.
برخی از خانمها درخواست لابیاپلاستی جهت زیبا سازی لب ها دارند. برخی از مشکلاتی مانند خارش ، سوزش ، التهاب ، و درد ناحیه لب های کوچک شاکی هستند.

و به این دلیل درخواست کوچک کردن لب های کوچک را دارند.

-علایم ناشی  از بزرگی لب های کوچک:
-درد ؛ احساس فشار و ناراحتی،خارش و تحریک پذیری به دنبال مقاربت جنسی
-درد ؛ احساس فشار و ناراحتی،به دنبال فعالیت ورزشی ، لباس پوشیدن و یا فعالیت های روزانه
-عدم توانایی برای پوشیدن لباس های تنگ
-احساس تحریک پذیری و حساسیت در نشستن ها و راه رفتن های طولانی
-چند جهتی شدن مسیر ادرار هنگام دفع ادرار
– نامتقارن بودن لب های کوچک ، دراز بودن طول یکی نسبت به دیگری ، و یا سیاهی و تیرگی لب های کوچک
– در مواردی که لب های کوچک جراحی شده ولی هنوز عدم تقارن وجود دارد و یا اسکار ناشی از جراحی دیده می شود که بیمار درخواست ترمیم لب ها را دارد .
– در مواردی که بیمار اعتماد به نفس خود را از دست داده و احساس خوبی نسبت به دستگاه تناسلی خود ندارد .
لبیاپلاستی میتواند با بیهوشی عمومی یا بی حسی عمومی انجام پذیرد . حدود ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول میکشد .

و در موارد انجام لابیاپلاستی:
۱- ممکن است هر دو لابیا کوچک شوند
۲- ممکن است یکی از لب ها کوچک تر شده و به اندازه لب دیگر دراید .
۳- نواحی تیره ممکن است برداشته شده در نتیجه قسمت های صورتی باقی مانده ، رنگ دستگاه تناسلی جوان تر میشود .

حتما بخوانید :   گزینه سزارین آرام بر روی میز پزشکان

۴- برخی از خانمها تمایل دارند قسمتهای تیره تر لب ها را نگه دارند که در این قسمت نیز با بیمار همراهی میشود .

بهترین روش تنگ کردن واژن کدام است؟
همچنانکه که سن خانمها زیاد شدن پیدا میکند ، پوست واژن الاستیسیته خود را از دست میدهد و فیبرهای کلاژن ضعیف شده و خاصیت ارتجاعی شان کم شدن می یابد تا دهه های اخیر جهت برگرداندن وضعیت پوست و تنگی واژن فقط عمل جراحی توصیه میشد .
امروزه روش جدید جهت تنگ کردن واژن ابداع شده که سلامت بافت را نیز برگرداننده که خاصیت الاستیسیته و قدرت واژن را زیاد شدن میدهد .
تنگ کردن واژن با تکنولوژی جدید روشی است ظاهر و توانایی بافت واژن را بهبود بخشیده و نگه میدارد .

مهم ترین چیزهایی که در مورد عمل لابیاپلاستی باید بدانیم .

انجام جراحی لابیاپلاستی نیاز به اطلاعات زیاد و تجربه زیاد جراح دارند . در حقیقت یک نوع جراحی پلاستیک است که روی دستگاه تناسلی انجام میشود . و پزشک با تجربه می تواند تصمیم بگیرد که اندازه لبیها را چه میزان کوچک  تر کرده تا هماهنگی دستگاه تناسلی بهتر شود .

دوره ریکاوری و استراحت بعد از انجام لابیاپلاستی
عمل جراحی حدود ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد ، شما می توانید روز بعد جهت معاینه و در صورت داشتن مشکلات و سوالات خاص با پزشک خود ارتباط پیدا کنید . درد و احساس التهاب در افراد مختلف متفاوت است و معمولا بعد از یک هفته بیماران به محل کار خود برمی گردند .
دوره ریکاوری در شخصی با شخص دیگر متفاوت است و دوره ریکاوری کامل حدود ۶ تا ۸ هفته طول میکشد .
در صورت نیاز به بخیه ، بخیه های ظریف و قابل جذب زده میشود که حداقل اسکار را داشته باشد .
بدین ترتیب معمولا ، اسکار ایجاد نمیشود و یا قابل دید با چشم نیست. زیرا که اسکارها در چین خوردگی های لبیا  پنهان میشود.

حتما بخوانید :   زیباجو : خانم باردار، ترس از تاریکی/ صدای دکتر

احساس جنسی بعد از عمل جراحی به مدت کوتاهی بسته به شخص گاهی تا ۶ ماه ادامه میابد ، ولی بعد از ان دلیل خون رسانی بیش از این ناحیه و تحریک اعصاب جدید و برداشته شده بافت اضافی لذت جنسی بیش از میشود .

سوالات متداول در مورد لابیاپلاستی و واژینوپلاستی؟
لابیاپلاستی یک پروسه جراحی است  که باعث کم شدن اندازه و متناسب کردن شکل لب های کوچک میشود . لب های کوچک لب های داخلی دستگاه تناسلی یا واژن میباشد که بین لب های خارجی و ورودی واژن قرار دارند .
در خانم های جوان و میان سال اندازه و ظاهر لب های کوچک متفاوت است . در برخی خانم ها ممکن است شکایت از درد هنگام نزدیکی یا فعالیت و یا در هنگام پوشیدن لباسهای تنگ داشته باشند .
و یا از ظاهر لبیاهای خود ناراضی باشند . مقصود از انجام لابیاپلاستی بهتر نمودن ظاهر واژن میباشد . بعد از عمل جراحی بیماران درد و احساس ناراحتی کمتری در حین رابطه جنسی دارند و اعتماد به نفس و اعتماد بهتری در انها دیده میشود .

رایج ترین سوالات :

چگونه جوان سازی واژن می تواند مشکلات من را حل کرده و باعث بهتر کردن سبک زندگی ام شود ؟
بعد از زایمان طبیعی بافت واژن شل شده و تونیسیته خود را از دست می دهد و کانال واژن گشاد تر از قبل میشود . هنگام مقاربت جنسی این حالت باعث احساس لذت کمتر در بیمار و همسرش میگردد .
و در برخی موارد با انجام ورزش ماننده ورزش کگل نیز تونیسته واژن به وضع مطلوب و اولیه برنمیگردد .
واژینوپلاستی یک جراحی است که بافت اضافی واژن برداشته میشود و اندازه ورودی واژن کم شدن یافته و بافت های اطراف نیز ترمیم میگردد .هدف از جراحی احساس لذت بیش از هنگام مقاربت جنسی و بالاکشیدن بافتهای اطراف واژن می باشد .

حتما بخوانید :   زیباجو : 2 نوع آش شهرستانی و اصیل ایرانی

اعتماد به نفس خانم ها و احساس رضایت انها از خود به مراتب بیش از میگردد .

آیا بهترین روش انجام واژینوپلاستی و لابیاپلاستی انجام لیزر واژینال است؟
بسته به بیمار استفاده از لیزر و میزان موفقیت ان متفاوت است ، امروزه خیلی از پزشکان با تجربه لیزر سعی می کنند از این  تکنیک جهت جوان سازی واژن استفاده نمایند .
حقیقت آن است که استفاده از لیزر واژینال در طی جراحی باعث میگردد که خون گیری بهتر انجام شده و برش جراحی صاف تر و زیباتر باشد .
اسیب کمتری به بافت زده شود ، برخی از پزشکان اعتقاد دارند عمل جراحی لابیاپلاستی با چاقو بهتر است زیرا بهتر می توانند به ظاهر لبیا حالت دهند ، واقعیت ان است که انجام عمل جراحی با لیزر نیاز به تجربه و مهارت کافی جراح دارد تا بتواند شکل لبیا را به فرم دلخواه در بیاورد .

واژینوپلاستی نیز میتواند با لیزر انجام شود . و روش کاملا قابل قبولی است و بسته به میزان گشادی واژن انتخاب تکنیک با لیزر و جراحی توسط پزشک صورت می گیرد تا بهترین نتیجه ممکن را داشته باشد .

چه کسی را به عنوان جراح خود انتخاب نمایند ؟
هر شخصی بسته به نظر خود و مشاوره ای که با پزشک می نماید ، می تواند جراح خود را انتخاب نماید ، مطمنا پزشک مورد اعتماد شما باید مسولیت و مراقبت بعد از جراحی اعم از اورژانس یا غیر اورژانس را بر عهده بگیرد و شما بتوانید به راحتی با او دسترسی داشته باشید .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : تنگ کردن واژن، بهترین روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..