تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانم بدنساز بازداشت شد/ تلاش برای دستگیری عاملان اعزام

در پی شکایت و همکاری مسئولان کمیته فیتنس فدراسیون ورزش های همگانی، فدراسیون پرورش اندام و حراست وزارت ورزش و جوانان خانم بدنساز بازداشت شد.

خانم بدنساز بازداشت شد/ تلاش برای دستگیری عاملان اعزامبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار خبر بازداشت خانم بدنساز در برخی رسانه ها که دلیل دستگیری وی را انتشار عکس های نیمه برهنه و همچنین حضور در مسابقات برون مرزی بدنسازی اعلام کرده بودند، با پژمان فزون خواه رئیس کمیته فیتنس فدراسیون ورزش های همگانی مصاحبه ای انجام دادیم.
فزون خواه در این باره گفت: با وجود اینکه بارها و بارها از سوی کمیته فیتنس فدراسیون ورزش های همگانی و فدراسیون پرورش اندام صراحتا اعلام شده است به خاطر مسائل شرعی و قانونی، بانوان اجازه هیچ فعالیتی در مسابقات بدنسازی و فیتنس و زیرگروه آن را ندارند و شرکت در این قبیل مسابقات از طرف کشور جمهوری اسلامی ایران غیرقانونی است و هیچ کس حق ندارد به اسم کشور ما در این رقابت ها شرکت کند، اما طبق اخبار و اسنادی که به دست ما رسید متوجه شدیم که برخی از بانوان كشورمان تخلفاتی در اين زمينه داشته‌اند و در مسابقات برون مرزی شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: بر همین اساس و بر حسب وظیفه و مسئولیتی که داشتم گزارش کاملی از حضور برخی از بانوان در این مسابقات را و همچنین عکس های نیمه برهنه منتشر شده از این افراد در خارج و داخل کشور را به حراست فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان ارائه دادم.

طی نامه ها و گزارشاتی که به حراست وزارت ورزش و جوانان ارائه کردیم خواستار شدیم تا به منظور جلوگیری از اشاعه این رفتار هرچه زودتر اقدام شود. زیرا علاوه بر شرکت در این مسابقات که غیرقانونی است، انتشار عکس های نیمه برهنه و همچنین فیلم های تمرینی مختلط در صفحات مجازی رواج پیدا کرده است که البته نه تنها باید این خانم های بدنساز بازداشت شوند بلکه عاملانی که شرایط اعزام و حضور این افراد در مسابقات را فراهم کردند هم باید شناسایی و به جرم آنان نیز رسیدگی شود.

لازم است بدانید که برای حضور در مسابقات خارجی یا باید پاسپورتی به جز کشور ایران داشته باشند یا اینکه از کشور ایران مجوز و معرفی نامه به مسئول برگزاری مسابقات ارائه دهند که از آنجاییکه این خانم ها از طریق معرفی نامه به این رقابت ها اعزام شده اند پس ظاهرا فردی که مسئولیتی در یکی از فدراسیون های ورزشی کشورمان را دارد برای این بانوان معرفی نامه تهیه کرده است که به طور حتم باید این افراد نیز شناسایی و به جرمشان رسیدگی شود.

رئیس کمیته فیتنس فدراسیون ورزش های همگانی تاکید کرد: تاکنون اسامی سه نفر از این خانم هایی که اقدام به شرکت در مسابقات خارجی بدنسازی و یا فیتنس و شاخه های مختلف آن کرده اند را به حراست فدراسیون ورزش های همگانی و فدراسیون بدنسازی و وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده ایم که تاکنون فقط یکی از این خانم ها (م) که جرم وی انتشار عکس های نیمه برهنه و همچنین فیلم های تمرینی مختلط و اقدام به شرکت در مسابقات در روسیه بوده، دو روز پیش دستگیر شده است. طبق صحبت هایی که با قاضی پرونده داشتم قرار است به زودی افراد دیگری نیز که از آنان شکایت شده است به همراه عاملان اعزام این افراد بازداشت شوند.

فزون خواه در پایان گفت: امیدوارم این روند بازداشت مجرمان ادامه پیداکند زیرا متاسفانه در کشور هنوز ارگانی مسئولیت برخورد با این نوع اعزام ها را برعهده نگرفته است و چندوقتی است که شاهد به وجود آمدن برخی حاشیه ها هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانم بدنساز بازداشت شد/ تلاش برای دستگیری عاملان اعزام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..