تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«کوپال» با لوون هفتوان راهی جشنواره فجر شد

فرهنگ > سینما - ایسنا نوشت: با نهایی شدن مراحل فنی فیلم سینمایی «کوپال»، خروجی DCP این فیلم تحویل دبیرخانه سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر شده است.

«کوپال» به عنوان نخستین ساخته‌ کاظم ملایی، برای اولین‌بار در بخش سودای سیمرغ سی‌وپنجمین جشنواره‌ فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم داستان یک شکارچی و تاکسی‌درمیست به نام دکتر احمد کوپال است که درست قبل از تحویل سال نو دچار یک چالش بسیار غریب در زندگی‌اش می‌شود.

بازیگران این فیلم عبارتند از لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام، حسین شمس آبادی، وهان سلیم زاده، مجتبی علیزاده، حسین غایبی شباهنگ، شارون و ...

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««کوپال» با لوون هفتوان راهی جشنواره فجر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..