تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس تهران: صاحب پهپاد به پرواز درآمده در مرکز شهر شناسایی شد

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد که طی تحقیق و بررسی‌های اولیه از سوی این مرکز، صاحب وسیله پرنده «کوادکوپتر» در مرکز پایتخت شناسایی و به پلیس فراخوانده شده است.

«عصر روز دوشنبه(۲۷ دی ماه) کوآد کوپتری در منطقه مرکزی تهران(پرواز ممنوع) در حال پرواز بود که پدافند هوایی به سمت این ریزپرنده شلیک کرد».

به گزارش از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، این کواد کوپتر از سوی یک شرکت فیلمسازی برای تصویربرداری و تهیه تیزر تبلیغاتی به پرواز درآمده بود که بررسی‌ها برای مشخص شدن دقیق موضوع ادامه دارد. 

در گزارش پلیس تهران بزرگ تاکید شده که پرواز هرنوع وسیله پرنده به هر منظور(تصویربرداری، فیلمبرداری و مستندسازی)، منوط به اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح قانونی است.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس تهران: صاحب پهپاد به پرواز درآمده در مرکز شهر شناسایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..