تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این داروی خانگی ۴ روزه سموم کبدتان را پاکسازی کنید

کبد ارگانی حیاتی است و وظیفه پاکسازی خون از سموم و ناخالصی‌ها را بر عهده دارد. به همین دلیل لازم است توجهی ویژه به این ارگان داشته باشید.

برای پاکسازی کبد داروهای متعددی وجود دارد اما یکی از ساده‌ترین و موثرترین داروها آب کشمش است که می‌تواند خواص بیشماری داشته باشد و به تقویت و سلامت کبد کمک کند.

برای تهیه این دارو، کشمش خشکی که برق نمی‌زند را انتخاب کنید. کشمش‌های براق انواعی است که به آنها مواد شیمیایی اضافه شده است.

بعد از شستشوی کامل کشمش آن را در آب جوش بریزید و ۱۰ دقیقه فرصت دهید تا خوب بجوشد. بعد ۲۴ ساعت دیگر صبر کنید تا در آب بماند.

بعد از این مدت کشمش را صاف کرده و آب آن را بنوشید. بهتر است آب کشمش را گرم و با معده خالی مصرف کنید. این دارو را باید ۴ روز پشت هم مصرف کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این داروی خانگی ۴ روزه سموم کبدتان را پاکسازی کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..