تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتابی که پس از 100 سال به کتابخانه بازگشت (عکس)

کتابی که پس از 100 سال به کتابخانه بازگشت (عکس)بازگشت کتابی به کتابخانه پس از یک قرن

کتابی قدیمی که بیش از 100 سال پیش از کتابخانه گرفته شده بود بالاخره پس از یک قرن به کتابخانه بازگشت.

کتابی حاوی چند داستان کوتاه با نام «چهل دقیقه دیرتر» که 100 سال قبل توسط فردی از کتابخانه سانفرانسیسکو قرض گرفته شده بود به این مرکز بازگردانده شد.

رسانه‌های محلی اعلام کردند یکی از ساکنان این شهر به نام «وب جانسون» روز گذشته این کتاب را پس از 100 سال به کتابخانه مرکزی سانفرانسیسکو برگرداند و پس از اندکی بررسی قرار بر آن شد که از او جریمه گرفته نشود.

آقای جانسون توضیح داد مادربزرگ او در سال 1917 میلادی کتاب مذکور را از شعبه فیلمور همین کتابخانه دریافت کرده است. او یک هفته پیش از آنکه تاریخ بازگشت کتاب فرا برسید مجبور می‌شود برای همیشه از سانفرانسیسکو برود و هرگز به این کتابخانه دسترسی نداشته است تا کتاب را به آنها برگرداند.

کتابی که پس از 100 سال به کتابخانه بازگشت (عکس)

کتاب قدیمی که پس از 100 سال به کتابخانه بازگشت

 

این کتاب در سال 1909 میلادی توسط «هاپکینسون اسمیت» نوشته شده است و آقای جانسون آن را سال 1996 میلادی در یک کشتی بخار قدیمی که ارثیه خانوادگی آنها بود پیدا کرده است. او در تمام این سال‌ها تصور می‌کرد کتابخانه تمایلی به دریافت مجدد این کتابخانه قدیمی ندارد و این اواخر که متوجه شد طرح بخشودگی جریمه برای تمام کتاب‌هایی که با تاخیر باز گردانده می‌شوند عملی شده است، تصمیم گرفت کتاب را برگرداند.

«لوئیس هرِرا» مدیر کتابخانه مرکزی سانفرانسیسکو اعلام کرد از این اتفاق بسیار خوشحال است و بازگشت کتاب مذکور پس از 100 سال را در تاریخ فعالیت‌های این کتابخانه ثبت می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتابی که پس از 100 سال به کتابخانه بازگشت (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..