تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست خانگی رئال مادرید مقابل سلتاویگو/دومین باخت متوالی تیم زیدان

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال رئال مادرید و سلتاویگو از ساعت ۲۳:۴۵ روز چهارشنبه دیدار رفت خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کردند که در پایان تیم سلتاویگو ۲ بر یک پیروز شد.

در نیمه نخست بازی دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند اما نیمه دوم شرایط متفاوتی داشت و سه بار توپ از خط دروازه ها گذشت.

ابتدا ایگو آسپاس در دقیقه ۶۴ تیم سلتاویگو را پیش انداخت اما در دقیقه ۶۸ بازی مارسلو کار را به تساوی کشاند. سلتاویگو که شجاعانه بازی می کرد در دقیقه ۷۰ توسط جانی کاسترو به گل دوم خود دست پیدا کرد. رئال برای جبران گل خورده تلاش زیادی به خرج داد اما نتوانست نتیجه را تغییر دهد.

این دومین باخت متوالی تیم زیدان در هفته جاری بود. این تیم در ابتدای هفته در لالیگا به سویا ۲ بر یک باخت. این در حالی بود که رئالی ها تا پیش از آن ۴۰ بازی متوالی را نباخته بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست خانگی رئال مادرید مقابل سلتاویگو/دومین باخت متوالی تیم زیدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..