تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش صداوسیمای مركزخراسان رضوي درسيزدهمين اجلاس سراسري فناوري رسانه

صدا و سیمای خراسان رضوی در سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه خوش درخشید.

درخشش صداوسیمای مركزخراسان رضوي درسيزدهمين اجلاس سراسري فناوري رسانهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛در سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه که در تهران برگزار شد معاونت فنی صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی موفق شد بيشترين عناوين برتر در بين مراكزاستاني را از آن خود کند.

در این اجلاس حوزه معاونت فنی صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی حائز کسب لوح وتنديس برتر واحدپ شتيباني فني، لوح و تنديس برتر واحد فرستنده هاي تلويزيوني، لوح و تنديس برتر واحد مانيتورينگ فني، لوح برگزيده واحدارتباطات زمين  و لوح برگزيده مركز برتر با بيشترين امتياز شد.

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش صداوسیمای مركزخراسان رضوي درسيزدهمين اجلاس سراسري فناوري رسانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..