تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خلاصه خوبی‌ها» در بازار کتاب مشهد

کتاب «خلاصه خوبی‌ها» با موضوع زندگی شهید علیرضا عاصمی، از سوی انتشارات بوی شهر بهشت روانه بازار کتاب شد.

«خلاصه خوبی‌ها» در بازار کتاب مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ «خلاصه خوبی‌ها» روایت‌های زندگی شهید عاصمی از زبان مرضیه نبی‌اللهی نجف آبادی همسر اوست که  به قلم طیبه مزینانی  به رشته تحریر درآمده است. این کتاب در 228 صفحه و با تیراژ هزار نسخه  دی ماه امسال منتشر شد.

از زبان همسر شهید عاصمی دراین کتاب آمده است" همسرم در 8 آذرماه سال 41 در شهرستان کاشمر متولد شده است و پس از ازدواج با من در بهمن سال 62  عازم  جبهه  جنگ شد و13 دی‌ماه سال 65 در باختران  به شهادت رسید."

 به گفته نبی الهی، شهید عاصمی در مدت حضور در جنگ ،عضوشورای فرماندهی، فرمانده تخریب تیپ ویژه پاسداران، فرمانده تخریب لشکر43 امام علی (ع)، فرمانده  تخریب قرارگاه کربلا، فرمانده  تخریب قرارگاه نجف اشرف و فرمانده تخریب قرارگاه خاتم‌الانبیاء بوده است .

گفتنی است؛ این کتاب با مشارکت اداره کل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به چاپ رسیده است و علاقمندان می‌توانند این کتاب را از کتاب فروشی‌های معتبر سطح شهر تهیه کنند.

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خلاصه خوبی‌ها» در بازار کتاب مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..