تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از استاد حسن آهی در آیین سخن رادیو ایران

ویژه برنامه «کافه هنر» به مناسبت پایان مرحله اول آیین سخن روز شنبه ساعت 17 تا 21 پخش می شود.

تقدیر از استاد حسن آهی در آیین سخن رادیو ایرانبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روایط عمومی رادیو ایرانY یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه و دبیر شورای تخصصی زبان و ادب فارسی صدا و سیما گفت: ویژه برنامه «کافه هنر» به مناسبت پایان مرحله اول آیین سخن روز شنبه ساعت 17 تا 21 پخش می شود و این مراسم بخشهای مختلفی خواهد داشت.

رونمایی از کتاب مقام معظم رهبری با حضور مصنف آن دکتر محمد حسن مقیسه ،گفتگو با استادان زبان فارسی، برگزاری قرعه کشی برای شرکت کنندگان آیین سخن و مسابقه فرهنگستان و تقدیر از یکی از خادمان زبان فارسی در صدا و سیما استاد حسن آهی از جمله بخش های این مراسم است.

از جمله میهمانان این برنامه می توان به دکتر حداد عادل، دکتر مقیسه، استاد امیر نوری، استاد جواد محقق و دکتر الهامی اشاره کرد.

استاد حسین آهی نیز که به عنوان نگهبان زبان فارسی معرفی می شود از جمله میهمانان آیین سخن خواهد بود.

گودرزی افزود: استاد حسین آهی از نامداران حوزه ادبیات فارسی است که عمری را در پژو هش و مطالعه و آفرینش ادبی گذرانده است و حاصل آن انتشار بیش از سی اثر در حوزه های مختلف فرهنگی و ادبی است .این شاعر ارجمند و پژوهشگر کوشا، چند دهه است که در حوزه گویندگی و کارشناسی در صدا و سیما به صورت پیوسته فعالیت می کند و از خادمان و نگهبانان نامدار زبان و ادب پارسی است. حسین آهی در زمینه دانش عروض در شمار سر آمدان است و پژوهشهای وی در شناخت و شرح غزلهای حافظ ممتاز و مطلوب مشکل پسندان است. او در رادیو راهنما و راهگشای برنامه سازان ، گویندگان و فعالان برنامه های فرهنگی و ادبی است و فروتنی و خوی مهربان وی  الگویی برای  هنرمندان و نو آمدگان وادی ادبیات و رسانه است.

حسین آهی متولد آذر 1339 در تهران است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از استاد حسن آهی در آیین سخن رادیو ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..