تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشا محرابی و شراره دولت آبادی به «حرمت رفیق» پیوستند

آشا محرابی و شراره دولت آبادی به عوامل «حرمت رفیق» به کارگردانی امیر هوشنگ تاجی و تهیه‌کنندگی نسرین فرآورده اضافه شدند.

آشا محرابی و شراره دولت آبادی به «حرمت رفیق» پیوستندبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «حرمت رفیق» به کارگردانی امیر هوشنگ تاجی و تهیه کنندگی نسرین فرآورده از اواسط بهمن ماه وارد مرحله فیلمبرداری می شود.

این فیلم روایت سه دوست قدیمی است که اتفاقات متفاوت در زندگی و خانواده آنها می افتد و رفاقت قدیمی این افراد داستان را پیش می برد.

«حرمت رفیق» که قرار بود در ابتدای دی ماه کلید بخورد، به جهت عارضه قلبی امیر هوشنگ تاجی و بستری شدن وی در بیمارستان به تعویق افتاد. تمام لوکیشن این تله فیلم در تهران است و برای شبکه دو سیما تولید می شود.

آشا محرابی، بابک نوری و شراره دولت آبادی به تازگی به جمع بازیگران این اثر اضافه شدند.

همچنین بابک نوری که سابقه کارگردانی چند اثر را در کارنامه دارد به عنوان مشاور کارگردان نیز در این اثر حضور دارد.

از دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:

بازیگران: رضا قره گوزلو، کاظم هژیر آزاد، مرتضی کاظمی، حمیدرضا خوش نظر، فریبا ترکاشوند و بازیگر کودک هلنا یگانه راد.

نویسنده و کارگردان: امیر هوشنگ تاجی، تهیه کننده: نسرین فرآورده، مدیر تصویربرداری: ناصر بابایی، دستیار کارگردان: لیلا صوفی، جانشین تولید: محمدخرمی، مدیر برنامه ریزی: مهران بهرامی، منشی صحنه: نیلوفر روستا، طراح گریم: پژمان بیوک، مشاور رسانه ای و روابط عمومی: مصطفی زبرجد.

امیر هوشنگ تاجی فیلم هایی چون «طعمه»، «گل های شمعدانی»، «تاریک ترین شب» و «سایه زندگی» را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشا محرابی و شراره دولت آبادی به «حرمت رفیق» پیوستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..