تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«شهرك جيم» به اثرات سوء مصرف داروهای لاغری می‌پردازد

«شهرك جيم» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ٢٠ با مدت زمان ٣٠ دقيقه روی آنتن می‌رود.

«شهرك جيم» به اثرات سوء مصرف داروهای لاغری می‌پردازدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان مشاور رسانه ای پروژه؛ مجموعه تلويزيونی «شهرك جيم» به كارگردانی علی شب خيز در روزهای آينده با موضوع ورزش و اثرات سوءمصرف دارو و قرص هاى لاغرى - كه از سوی شبكه های ماهواره ای توزيع می شود - از شبكه سوم سيما پخش خواهد شد. اين قسمت ها با زبان طنز به اثرات و عوارض منفي قرص های لاغری كه اين روزها بسياری بدون تجويز پزشك در حال استفاده از آنها هستند می پردازد.
 
«شهرك جيم» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ٢٠ با مدت زمان ٣٠ دقيقه روی آنتن می رود.
 
بیژن بنفشه خواه، روشنک عجمیان، عباس جمشیدی، سوسن پرور، نگین معتضدی، علی موسویان، حمید کاشانی، فریبا امینیان، ماهان عبدی، ثمیلا شفیعی و امیر کربلایی به همراه بازيگران مهمان پروژه از جمله هومن حاجی عبدالهی، میثم عبدی، جواد مولانیا و... در اين سريال به ايفای نقش می پردازند.

فريد شب خيز تهيه كنندگي اين مجموعه را برعهده گرفته است.
 
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««شهرك جيم» به اثرات سوء مصرف داروهای لاغری می‌پردازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..