تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حدیث تکان دهنده در مورد صاحب خانه ها

حدیث تکان دهنده در مورد صاحب خانه ها

 

به گزارش ایران ناز حدیثی از امام بزرگوار حضرت امام جعفر صادق علیه اسلام نقل شده است که بسیار مهم و مناسب حال برخی صاحب خانه هاست . در کتاب «ثواب الاعمال و عقاب الاعمال» نوشته شیخ صدوق حدیثی از امام صادق (ع) نقل شده که مضمون آن بسیار تکان دهنده و قابل تامل است.

 

شرح این حدیث را در ادامه می‌خوانید:

 

من کان له دار و احتاج مؤمن إلی سکناها فمنعه إیّاها قال اللَّه عزّ و جلّ: ملائکتی عبدی بخل علی عبدی بسکنی الدّنیا و عزّتی لا یسکن جنانی أبدا.

 

کسی که خانه‌ای داشته باشد و مومنی محتاج سکونت در آن باشد و او نگذارد، خداوند عزوجل می‌فرماید: فرشتگانم! بنده ام به بنده دیگرم در مورد سکونت در دنیا بخل ورزید، به عزتم سوگند هیچ گاه در بهشتم ساکن نخواهد شد.

 

مطالب مرتبط:

 

 صاحبخانه پنج روز به دو دزد خانه اش تجاوز کرد +تصاویر

 

 این مکان به خانم ها شوهر اجاره می دهد!!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حدیث تکان دهنده در مورد صاحب خانه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..