تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین بستنی جهان را ببینید+ عکس

به گزارش افکارنیوز،

شهر میشیگان بار دیگر توانست نام خود را در کتاب گینس به ثبت برساند و این بار رکورد طولانی‌ترین بستنی دنیا را ثبت کند.

در یک مراسم عمومی با نام Moo-ville که در شهر نَشویل میشیگان برگزار شد، نمایندگان کتاب گینس رکورد طولانی‌ترین بستنی جهان را به ثبت رساندند.

لازم به ذکر است حدود سه ماه قبل در سپتامبر 2016 نیز در شهر لودینگتون که در کنار دریاچه میشیگان واقع شده است طولانی‌ترین دسر جهان به طول 905 متر آماده شد و هزاران آن را خوردند.

شهر نشویل که در فاصله 160 کیلومتری لودینگتون واقع شده است این بار رکود تازه برجا گذاشت و بزرگترین بستنی جهان به طول 1114 متر را آماده کرد.

«تینا وستندراپ» مدیر مراسم عمومی Moo-ville توضیح داد که پیش از این در مراسم ثبت رکورد شهر لودینگتون بوده است و این بار موفق شده به کمک سرآشپزان محلی بار دیگر نام میشیگان را وارد کتاب گینس کند.

این طور که خانم وستندراپ توضیح داد، طولانی‌ترین بستنی دنیا در دو بخش مجزا آماده شد و در کنار یکدیگر قرار گرفت. نماینده کتاب گینس اعلام کرد که این رکورد را به عنوان طولانی‌ترین بستنی و طولانی‌ترین دسر جهان ثبت کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین بستنی جهان را ببینید+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..