تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفیر فرانسه در ایران: فواید برجام برای تمام دنیاست

سفیر فرانسه در ایران گفت: من توافق برجام بین ایران وکشورهای 1+5 واهمیت آن را می شناسم زیرا این اقدام نه تنها برای ایران برای تمام دنیا فایده دارد.

فرانسوا سِنسو چهارشنبه شب در دیدار با استاندار هرمزگان افزود: ما فکر می کنیم بعد از برجام باید به منطقه کمک کنیم ودولت ایران وفرانسه مصمم هستند این توافق کامل اجرا شود و با توجه به موقعیت های سیاسی واقتصادی ایران، شرکت های فرانسوی را به سرمایه گذاری اقتصادی بصورت مشارکتی درایران را تشویق می کنیم.
وی ادامه داد: هم اکنون شاهد سرمایه گذاری های وهمکاری های مشترک در زمینه صنعت ازجمله شرکت های ایران خودرو، سایپا و سیتروئن فرانسه وایران ایر وایرباس فرانسه ، شرکت های سرمایه گذاری ایران در زمینه نفت وگاز با توتال در توسعه میدان گازی فاز 11عسلویه درایران هستیم واین روند شتاب بیشتری می گیرد.
سفیر فرانسه در ایران هدف از سفر خود به استان هرمزگان را بررسی ظرفیت های اقتصادی عنوان نمود واظهارکرد: دراین سفرامروز از مجتمع کشتی سازی ایزوایکو و بندرشهید رجایی بازدید کردم.
سِنسو یاد آور شد: با توجه به وسعت وتوانمندیهای موجود ظرفیت های بسیارخوبی برای سرمایه گذاری دارند و همچنین روز پنجشنبه از جزیره قشم بویژه در بخش سرمایه گذاری شرکت فرانسوی در زمینه آبزیان بازدید خواهم کرد.
وی تصریح کرد: ازمجموعه بندر شهید رجایی شگفت زده شدم وشاهد بزرگی ومهارت وحرفه ای بودن بویژه در بخش کانتینر که با رفع تحریم ها ظرفیت جابجایی آن یک سوم افزایش یافته است، بودم.
استاندار هرمزگان نیز دراین دیداربا قدر دانی از حضورسفیر فرانسه در این استان گفت: پس از برجام زمینه خوبی برای سرمایه گذاری کشورهای مختلف ازجمله فرانسه که یکی از کشورهای عضو مذاکره کننده و شورای امنیت می باشد، درایران بویژه دراین استان فراهم شده است.
جاسم جادری افزود: استان هرمزگان با داشتن 14 جزیره، هرچهار مقوله حمل ونقل زمینی، دریایی، هوایی و ریلی، دو منطقه آزاد تجاری و شش منطقه ویژه اقتصادی، صنایع بزرگ فولاد، نفت، گاز، آلومینوم ،محصولات کشاورزی خارج فصل، شیلاب وآبزیان و معادن متنوع، دسترسی به آبهای آزاد،نزدیکی به تنگه هرمز، بنادر تجاری مهم شهید رجایی وشهید باهنر به عنوان دروازه اقتصادی یا دروازه طلایی ایران است.
وی بیان اینکه ظرفیت های یاد شده هرمزگان برای سرمایه گذاری بزرگ در همه حوزه ها مناسب است، ادامه داد:ازسرمایه گذاران خارجی بویژه فرانسه که از قبل همکاری ومشارکت داشته استقبال می کنیم
وی همچنین برای تسهیل وارتباط بیشترسرمایه گذاران دو کشور، پیشنهاد خواهر خواندگی استان هرمزگان با یکی از استانهای فرانسه را به سفیر این کشور داد که مورد استقبال این مقام فرانسوی قرار گرفت. 

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفیر فرانسه در ایران: فواید برجام برای تمام دنیاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..