تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش خواستار تسویه حساب شد!

به گزارش بی‌باک به نقل از ارم نیوز، مهدی تاج بیان کرده است که کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران خواستار تسویه حساب فدراسیون فوتبال ایران با وی شده است. وی بیان کرده است که کی روش خواستار پرداخت حقوق 4 ماه اخیرش شد و البته برای دومین روز متوالی این سرمربی پرتغالی برای مذاکره به فدراسیون فوتبال ایران نرفته است.

ادعای سایت عربی / کی روش خواستار تصویه حساب !

از قرار معلوم کی روش بر تصمیمش مصمم است و قصد دارد هرطوری که شده است تهران را ترک کند و از سرمربیگری در تیم ملی ایران کنار بکشد. گفتنی است که کارلوس کی روش پس از اردوی امارات با فدراسیون فوتبال ایران اختلاف پیدا کرده است و حتی استعفایش را نیز به آنها ارائه کرد که البته با موافقت مواجه نشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش خواستار تسویه حساب شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..