تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات اردبیل ۵۰ درصد کاهش یافته است/احتمال توقف صادرات پلاستیک

به گزارش خبرنگار مهر، حسین وثوقی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اردبیل تصریح کرد: علاوه بر این ارزش صادرات استان نیز در مدت ذکر شده ۳۸ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: به نظر می‌رسد صادرات استان به سمت کوچک شدن گام برداشته و لازم است با افتی که حداقل در سال‌های گذشته بی‌سابقه است، مسئولان تدبیری برای وضعیت صادرات استان بیندیشند.

دبیر اتاق بازرگانی استان عمده محصولات صادراتی را شامل سیب‌زمینی، مصنوعات پلاستیکی، شیرینی و شکلات و مصالح ساختمانی برشمرد و گفت: در واقع کاهش صادرات نیز در نتیجه کاهش صادرات این محصولات به ویژه سیب‌زمینی است.

وثوقی متذکر شد: قیمت محصولات اردبیل در بازارهای جهانی رو به افزایش است و با نصف قیمت سیب‌زمینی ما در آذربایجان سیب‌زمینی معامله می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این کارخانه تولید مصنوعات پلاستیکی نیز در آذربایجان راه‌اندازی شده و به دلیل اینکه حتی هزینه نیروی انسانی در آذربایجان کمتر از ایران است پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده صادرات پلاستیک از اردبیل به صفر برسد.

دبیر اتاق بازرگانی استان به تکرار وضعیت مشابهی برای فرش تولیدی اردبیل اشاره کرد و افزود: متأسفانه وضعیت صادراتی استان نگران کننده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات اردبیل ۵۰ درصد کاهش یافته است/احتمال توقف صادرات پلاستیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..