تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلویزیون رسانه مهمی است که باید ضریب نفوذ آن افزایش یابد/جمهوری اسلامی ايران، محور مقاومت در مقابل استکبار است

رئیس رسانه ملی در اختتاميه سيزدهمين اجلاس فناوری رسانه:

اجلاس سراسری فناوری رسانه، يك کارگاه تحقیقاتی و پژوهشی است
دکتر علی عسکری در اختتامیه اجلاس سراسری فناوری رسانه تاكيد كرد: اولویت رسانه ملی در استفاده از فضای مجازی، ارتقای برودکست و تلویزیون است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دكتر عبدالعلي علي عسكري رئیس رسانه ملی در اختتاميه سيزدهمين اجلاس فناوري رسانه گفت: اجلاس سراسری فناوری رسانه، اجلاسی پرکار، ارزشمند و یک کارگاه تحقیقاتی و پژوهشی به تمام معنا است.

وی افزود: مهمترین خصوصیت این اجلاس تبادل تجربیات، همدلی، همگرایی، هماهنگی و تخصصی بودنش است. برگزاری سالیانه آن عامل اصلی هماهنگی سازمان صداو سیما است.

وي اظهار داشت: افتخار می کنیم که  65 شبکه تلویزیونی و 83 شبکه رادیویی را بدون مشکل اداره و در رقابت با شبكه هاي جهاني فعاليت می کنیم.

دکتر علی عسکری در اختتامیه اجلاس سراسری فناوری رسانه تاكيد كرد: اولویت رسانه ملی در استفاده از فضای مجازی، ارتقای برودکست و تلویزیون است. تلویزیون  رسانه مهمی است که باید ضریب نفوذ آن افزایش یابد.
 
علی عسکری با اشاره به اینکه حوزه فنی، حوزه حاکمیتی سازمان است گفت: بخش فنی صدا و سیما زیر بنای سازمان است و موجب افتخار و مباهات است و تمام کسانی که در این حوزه حضور دارند مانند سربازان گمنامی هستند که سیگنال به دست مخاطبان در سراسر دنیا می‌رسانند.
 
رئیس رسانه ملی با اشاره به ارائه موضوعات فنی و تخصصی در اجلاس سیزدهم فناوری رسانه خاطر نشان کرد: تبادل دانش در این اجلاس و ارائه بیش از 50 موضوع علمی، نشان از نوآوری‌های ارزشمند و چشمه جوشان علمی و فناوری در رسانه ملی دارد.
 
وی ادامه داد: این خلاقیت در تمام حوزه های فنی سازمان وجود دارد که دلیل آن ارائه بیش از 200 نوآوری مختلف است.
 
رئیس رسانه ملی با تاکید بر اینکه صداو سیما یکی از بزرگترین بنگاه‌های رسانه ای دنیا است، بیان کرد: علیرغم مشکلات پیش‌رو، حوزه فنی سازمان به دلیل سطح فناوری یکی از بزرگترین رسانه‌های دنیا است.
 
علی عسکری از حرکت رسانه ملی در بستر فضای مجازی و هوشمندسازی خبر داد و گفت: حوزه فنی و حوزه محتوایی در سازمان همانند جسم و جان در هم تنیده شدند و در مقابل رقبا و دشمنان ایستاده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنان که جسم و روح در ارتباطند و روح سالم در بدن سالم است، حوزه محتوا و فنی نیز قوی و مستحکم، اهداف سازمان را پیش می برند.
 
علی عسگری با اشاره به نقش بی بدیل صدا وسیما و مسئولیت سنگینی که بر دوش دارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ايران، محور مقاومت در مقابل استکبار است. آنها برای ناکارآمد جلوه دادن افکار عمومی تلاش می کنند اما صدا و سیما با جدیت در این جنگ رسانه‌ای در مقابل جریان انحرافی رسانه‌ای، ایستاده است.
 
وی ادامه داد: این جریان با یک عقبه استکباری، بیش از 200 شبکه را علیه جمهوری اسلامی فعال کرده است اما رسانه ملی مقابل هجمه‌ها ایستاده است و بر اساس نظر سنجی‌ها و آمارها، ضریب نفوذ صدا وسیما بالا است و وضعیت مطلوبی دارد.
 
رئیس رسانه ملی با اشاره به ماهیت اصلی ماهواره‌ها و فضای مجازی بیان کرد: فضای ماهواره‌ای و فضای مجازی در دست آمریکا است و آنها برای تخریب جامعه ایرانی برنامه ریزی مستمر دارند.
 
علی عسكری با اشاره به بالا بودن کلاس جهانی رسانه ملی در فضای برودکست گفت: در صورت فراهم بودن بودجه، می توانیم برنامه‌های ترکیبی مناسب، سریال‌های بلند، سریال‌های فاخر بسازیم.
 
وی افزود: در زمینه فضای مجازی دچار عقب ماندگی هستیم ولی رسانه ملی مسیر پیشرفت را شروع کرده است و امیدواریم با فراهم شدن زیر ساخت‌ها به تدریج، به جایگاه واقعی خود برسیم.
 
رئیس رسانه ملی بر اهمیت تلویزیون‌های تعاملی تاکید کرد و گفت: هم اکنون زیر ساختهای تلویزیون تعاملی فراهم شده است و هدف رسانه ملی حمایت از IPTV است.
 
وی با اشاره به تغییرات سازمانی صداو سیما گفت: راه اندازی معاونت فضای مجازی به دلیل اهمیت رسانه های نوین در شرایط جامعه، شکل گرفته است. هر چند در این حوزه، کارهای زیادی باقی مانده است اما امیدواریم که صداوسیما در سال پیش رو، عقب ماندگی‌ها را جبران کند.

عبدالعلي علی عسکری با اشاره به راه اندازی «سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی»، این کار را یک اقدام مهم دانست و تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی، تقریر مقام معظم رهبری و تفسیر شورای نگهبان از قانون اساسی، صداوسیما انتشار صوت و تصویر در فضای مجازی را به طور اختصاصی در اختیار دارد و ما با قدرت در این فضا حضور خواهیم داشت.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلویزیون رسانه مهمی است که باید ضریب نفوذ آن افزایش یابد/جمهوری اسلامی ايران، محور مقاومت در مقابل استکبار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..