تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد دانش آموز 16 ساله به تعطیلی مدارس

کد خبر: ۴۶۴۰۸۵

۹۲۱  بازدید

در دومین دوره جشنواره سپیدار، دانش آموزی ۱۶ ساله نسبت به تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا، انتقاد کرد

خبرگزاری فارس: در اختتامیه دومین دوره جشنواره سپیدار که امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، یک دانش آموز 16 ساله درباره آلودگی هوا گفت: خیلی بد است که به دلیل آلودگی هوا، مدارس تعطیل می شود.‌ نمی گویم خیلی درسخوان هستم اما به درس بچه ها لطمه می خورد.

فریدون عموزاده خلیلی دبیر علمی جشنواره سپیدار گفت: سال گذشته ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که امسال به ۱۲۰۰ اثر رسید.

وی ادامه داد: سال گذشته بیشتر آثار رسیده از تهران بود ولی امسال آثار از سراسر کشور به دست ما رسید.

عموزاده خلیلی افزود: سال گذشته و در اولین دوره این جشنواره قول دادیم باشگاه دوستداران محیط زیست برای نوجوانان ایجاد شود که خیلی نتوانستیم انجام دهیم ولی کمک می گیریم که بتوانیم این قول را عملی کنیم.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت:وزیر اجازه دهد درهای مدرسه باز شود تا فرهنگ محیط زیست وارد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد دانش آموز 16 ساله به تعطیلی مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..