تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع تحریم شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت چه فایده ای دارد؟

بعیدی نژاد گفت: با لغو تحریم اتحادیه اروپا علیه شركت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت، امكان بازسازی و استفاده مناسب از ساختمان شرکت ملی نفت ایران در لندن فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس در صفحه اینستاگرام خود لغو تحریم چهار شركت از جمله شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت را از دستاوردهای برجام دانست.

بعیدی نژاد نوشت:"  اتحادیه اروپا تحریم علیه شركت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی كاركنان صنعت نفت را لغو كرد.

همزمان با سالگرد اجرایی شدن برجام، شورای اتحادیه اروپا با اصلاح مصوبات قبلی خود، تصمیم به لغو تحریم چهار شركت از جمله شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت (اوپیک) گرفت و بدین ترتیب این شرکت که از سال ۲۰۱۲ در فهرست تحریم های اتحادیه اروپایی قرار گرفته بود، از روز ۲۸دی ۱۳۹۵ از تحریم خارج گردید. شرکت اوپیک یکی از زیرمجموعه های مهم صنعت نفت خصوصا در حوزه تامین مالی و سرمایه گذاری پروژه های کلان نفتی به شمار می آید.

صندوق بازنشستگی وزارت نفت سالها پیش از این محل وجوه کارمندان و بازنشستگان صنعت نفت اقدام به خرید ساختمان شرکت ملی نفت ایران در 7 طبقه به مساحت فضای مفید 10715 مترمربع در خیابان ویکتوریا در شهر لندن كرده بود كه سالها مقر مهمترین شركتهای تجاری و سرمایه گذاری نفتی ایران بود. 

اما در سالهای اخیر با توجه به نیاز این ساختمان به تعمیرات، متاسفانه شرایط تحریم علیه شركت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی وزارت نفت مانع اقدامات لازم برای اخذ مجوزهای لازم برای بازسازی و استفاده بهینه تجاری اداری از این ساختمان شده بود. 

با لغو تحریم اتحادیه اروپا علیه این شركت سرمایه گذاری، امكان بازسازی و استفاده مناسب از این ساختمان كه در موقعیت بسیار مناسبی در قلب شهر لندن قرار دارد ایجاد میگردد.البته احتمالا برخی از عزیزان ممكن است بفرمایند چه فایده! اثر آن در زندگی مردم كه ملموس نیست."

بعیدی نژاد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع تحریم شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت چه فایده ای دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..