تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف جسد دختر 25 ساله در خرم آباد

به گزارش افکارنیوز،

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد  گفت: شب گذشته ساعت 20:32 جسد دختر جوان 25 ساله در شهرستان خرم‌آباد در حمام محل مسکونی توسط امدادگران سازمان آتش‌نشانی کشف شد. 

آتشباد دوم فضل‌الله رشیدی افزود: گروه امداد و نجات با هماهنگی عوامل انتظامی با ورود به منزل با جسد دختر روبرو می‌شوند که عوامل اورژانس 115 مرگ این دختر جوان را تایید کرد .

به گفته مدیر عامل سازمان آتش نشانی به احتمال زیاد دلیل مرگ این دختر جوان ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن بوده است با این وجود تحقیقات در این زمینه از سوی تیم های کارشناسی ادامه دارد.

رشیدی در پایان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد این دختر جوان در منزل تنها زندگی می‌کرده و احتمال می‌رود وی کارمند یا دانشجو باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف جسد دختر 25 ساله در خرم آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..