تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رود رانر در جهان واقعی دیده شد +تصاویر

شترمرغ فرار کرده در جاده‌های مکزیک در کنار ماشین‌ها می‌دود.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، رود رانر واقعی که در جهان واقعی دیده شده، شتر مرغی است که از محل پرورش شترمرغ‌ها در مکزیک فرار کرده است و به جاده‌ها زده است. رود رانر در جهان واقعی دیده شد +تصاویر رود رانر در جهان واقعی دیده شد +تصاویر

این شترمرغ در جاده‌ای در آلتامیرای مکزیک که به محل پرورش آن‌ها نزدیک بود، آمده بود و با سرعتی هم‌اندازه با سرعت خودروهایی که در جاده در حال حرکت بودند، می‌دوید.

رود رانر در جهان واقعی دیده شد +تصاویر رود رانر در جهان واقعی دیده شد +تصاویر

شترمرغ فرار کرده از دیدن خودروها ترسیده بود و بعد از چند دقیقه ایستادن در یکی از خطوط جاده خود را به کنار جاده رساند و آنجا بود که مسئولان شترمرغداری آن را گرفتند و به جایی که به آن تعلق داشت، بازگرداندند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رود رانر در جهان واقعی دیده شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..