تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بمب دوم نقل و انتقالاتی استقلال منفجر شد

تیموریان با گذشت 48 ساعت از صحبتهای افتخاری قرارداد خود با استقلال را امضا نکرد تا این موضوع تبدیل به علامت سوال بزرگ آبی ها شود. هافبک مورد نظر منصوریان که قرار بود روز سه شنبه تست های پزشکی را پشت سر بگذارد از این موضوع سر باز زد اما با گذشت 24 ساعت راضی شد تا در این آزمایشات شرکت کند.

با توجه به تاکید افتخاری از یک سو و البته اصرار دکتر نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال به سپری کردن تست های پزشکی هافبک پیشین ماشین سازی صبح چهارشنبه بخشی از تست های پزشکی خود را پشت سر گذاشت و مابقی تست های پزشکی نیز روز پنجشنبه انجام خواهد شد تا تیموریان با پشت سر گذاشتن این آزمایش ها برای مرتبه سوم پیراهن استقلال را بر تن کند.

هافبک آبی پوشان پس از جدایی از ماشین سازی تبریز، روز پنجشنبه قراردادی به مدت 6 ماه با استقلال امضا خواهد کرد تا پس از چپاروف، دومین خرید استقلال در نیم فصل لیگ شانزدهم باشد.

ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بمب دوم نقل و انتقالاتی استقلال منفجر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..