تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضربه غافلگیر کننده نیروهای تحت فرماندهی ببر به داعش در سوریه

سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:

ارتش سوریه
یک منبع نظامی سوری از دستاوردهای نیروهای ویژه تحت فرماندهی یکی از فرماندهان مشهور ارتش سوریه ضد داعش خبر داد.

به گزارش بی‌باک به نقل از المصدر، یک منبع نظامی از پیشروی های جدید ارتش سوریه در حومه شرقی استان حلب و تسلط بر سه منطقه در ۲۴ ساعت گذشته در جنوب غرب شهر الباب در جنگ با داعش خبر داد.

این منبع بیان کرد: نیروهای ویژه ارتش سوریه به فرماندهی سهیل الحسن بر مناطق اعبد، الشحرور و عفرین الباب در محور شهرک الطعانه در جنوب شرق شهرک صنعتی شیخ نجار پس از درگیری با تروریستهای داعش مسلط شدند.

منبع نظامی سوری تاکید کرد: تاکتیک های نظامی سهیل الحسن که به ببر معروف است برای رسانه ها شناخته شده نیست و تحرکات و تاکتیک های وی برای دشمن ناشناخته است به طوری که یک محور را هدف قرار می دهد و آنگاه در محوری دیگر پیشروی می کند و سپس در همان محور عملیات می کند و دشمن را غافلگیر می کند.

این منبع احتمال داد که عملیات ارتش در محور جنوب غرب الباب ادامه یابد یا جبهه دیگری در شمال فرودگاه کویرس گشوده شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضربه غافلگیر کننده نیروهای تحت فرماندهی ببر به داعش در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..