تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام طراح(فتوشاپ)در کانون آگهی تبلیغاتی مهرنگارنفیس در رشت

کانون آگهی تبلیغاتی مهرنگار نفیس جهت تکمیل کادر پرسنلی خود با شرایط زیر در رشت استخدام می نماید.

عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز طراح(فتوشاپ) خانم/آقا وضعیت تاهل: ترجیحا مجرد زمینه فعالیت: طراحی مسلط به نرم افزار فتوشاپ و نرم افزارهای مورد نیاز تحصیلات: تسلط کامل بر کار و نرم افزارهای مربوطه ملاک می باشد. سابقه کار: اگر داشته باشد بهتر است ولی حتما در زمینه طراحی باشد زمینه فعالیت: طراحی و انجام امورات شرکت می باشد توضیحات: ساعات کاری: ۸:۳۰ صبح الی ۱۴ ظهر محل فعالیت: رشت، بصورت حضور در دفتر کار بوده و غیر حضوری پذیرفته نمی شود .

متقاضیان محترم می‌توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام طراح(فتوشاپ)در کانون آگهی تبلیغاتی مهرنگارنفیس در رشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..