تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم سرلشکرباقری برای امیرسرتیپ دوم قاسم زاده

طی حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر محمد فهمیده قاسم زاده به عنوان جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ­های دفاع مقدس منصوب شد.


در این حکم انتصاب آمده است:

با استعانت از خداوند سبحان و به استناد اختیارات تفویضی مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و با پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع ­مقدس، جنابعالی که از تجربه و دانش کافی در نیروهای مسلح و دفاع­مقدس برخوردارید را به عنوان جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس منصوب می نمایم.

انتظار می رود برابر اساسنامه، سند راهبردی و تدابیر رئیس بنیاد و با همکاری فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولین کشوری نسبت به اجرای برنامه­های مصوب آن بنیاد اقدام کنید.

امیدوارم با توکل و استمداد از خداوند سبحان و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و شهیدان والامقام در انجام مأموریت­های محوله موفق و موید باشید.

شایان ذکر است؛ امیر سرتیپ دوم دکتر محمد فهمیده قاسم زاده با سوابق درخشان خدمتی در سمت­های فرمانده تیپ 377، جانشین و فرمانده لشکر 84، جانشین فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق کشور، معاون بازرسی نزاجا، معاون نیروی انسانی نزاجا و معاون اجرایی فرماندهی نیروی زمینی ارتش با 100 ماه خدمت عملیاتی در دوران دفاع ­مقدس به فعالیت و انجام وظیفه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشغول بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم سرلشکرباقری برای امیرسرتیپ دوم قاسم زاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..