تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه کاریکاتوری نداشته باشیم/ سازمان دانش آموزی عاملی مهم در ارتباط عملیاتی با نوجوان

تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام و حرم امام خمینی گفت: درنگاه به مسایل توجهی همه جانبه لحاظ کرده و دید کاریکاتوری نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام و حرم مطهر امام خمینی در نشست بزم اندیشه دوره پانزدهم که در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در حال برگزاری است، گفت: شناخت امام در چند سطح همچون چگونگی و چرا و شناخت ایشان باید موردتوجه باشد.

وی افزود: مردم امام و حرف ایشان را درمان درد خود شناخته بنابراین به پیروی از وی پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی عنوان کرد: اگر واقعا خواهان ماندگاری امام در جامعه هستیم باید سخن امام تبیین و مکتبی دوای درد مردم ایجاد شود.

وی بیان کرد: امامی باید  انتخاب شود که پاسخگوی مشکلات جامعه و مردم بوده و اندیشه فقر زدا و فساد تیز داشته باشد که در این شرایط مردم به دنبال امام می آیند.

تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام و حرم مطهر امام خمینی افزود: آموزش وپرورش از توانمندی های بسیار زیادی برخوردار بوده و سازمان دانش آموزی به عنوان نهادی قوی خارج از کتاب درسی، نوجوان و جوان را در مسیری صحیح سوق می دهد. وی بیان کرد: مراقب باشیم امامی که معرفی می‌کنیم خدای ناکرده کاریکاتوری از ایمان نباشد و بُعدی را تقویت نکنیم و بعد دیگر را ضعیف سازیم.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین خمینی با اشاره به اینکه اگر به ولایت فقیه تاکید می‌کنیم، باید روی حقوق مردم نیز تاکید کنیم، گفت : اگر تاکید بر استقلال داریم، باید به  استقلالی که موجب پیشرفت می‌شود و مستقلانه باشد توجه کرده و آن را مطرح کنیم.

وی  ادامه داد : اگر به ارزش‌های ظاهری جامعه توجه می‌کنیم، باید به ارزش‌های باطنی جامعه نیز توجه کنیم و اگر روی این موضوع تاکید می‌کنیم که مبانی اخلاقی باشد، باید به ارزش‌های جامعه نیز توجه کنیم.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین  خمینی با بیان اینکه اگر توجه می‌کنیم از ارکان اندیشه امام (ره) مبارزه با استعمار است، گفت: باید توجه  داشته باشیم یکی دیگر از آنها مبارزه با تحجر است.

وی یادآور شد: در جامعه درست، بایدجهت حرکت صحیح و سرعت آن نیز عقلانی باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه کاریکاتوری نداشته باشیم/ سازمان دانش آموزی عاملی مهم در ارتباط عملیاتی با نوجوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..