تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انبار بزرگ برنج قاچاق در اهواز کشف و پلمب شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا اسحاقی در این ارتباط توضیح داد:در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدام های پلیسی انبار دپوی محموله برنج قاچاق را در اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی از این مکان بازرسی کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این انبار، مقدار 254 تن برنج خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش 13 میلیارد ریال کشف شد.
سردار اسحاقی افزود: در این راستا ماموران پلیس این انبار را با حضور نماینده اداره های کل تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت خوزستان پلمب و مالک انبار را بازداشت و به مراجع قضایی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان همنچنان با قاطعیت و جدیت ادامه دارد.
در سال جاری بیشترین کشفیات کالاهای قاچاق در خوزستان برنج ، چای ، مواد آرایشی و بهداشتی ، لاستیک خودرو و لوازم خانگی و سرمایشی بوده است.
اغلب این کالاهای قاچاق از کشورهای حوزه خلیج فارس به خصوص امارات متحده عربی و کویت در قالب کالاهای ملوانی بارگیری می شود.
6065/6068
دریافت کننده:محمدرضا بنوره-انتشار:محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انبار بزرگ برنج قاچاق در اهواز کشف و پلمب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..