تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فلسطین و ساحل میزبان 16 فیلم جشنواره فجر شدند

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: 16 فیلم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای ساحل و فلسطین به روی پرده می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پرویز طاهری پیرامون سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: 16 فیلم جشنواره فجر از تاریخ 14 تا 21 بهمن در سینماهای ساحل و فلسطین به روی پرده می‌رود.

وی با اشاره به فروش اینترنتی بلیت فیلم‌های جشنواره، افزود: پیش‌فروش بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در شهرستان‌ها از ساعت 8 صبح دوشنبه 4 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و ساعت 12 شب پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه به پایان خواهد رسید.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه دستگاه‌ها و نهادهای متقاضی خرید بلیت‌های جشنواره لازم است زودتر اقدام کنند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان امسال می‌توانند بلیت‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده کنند، اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی خواهد بود.

طاهری با بیان اینکه پیش‌فروش اینترنتی بلیت سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به صورت بسته‌ای برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: خرید بلیت با ورود به سایت و ثبت‌نام با کد ملی امکان‌پذیر است و هر کاربر با کد ملی مشخص، امکان انتخاب حداکثر 4 سانس از سینماها و در هر سانس حداکثر 2 بلیت را خواهد داشت.

وی تأکید کرد: متقاضیان با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به آدرس cinogram.com می‌توانند بلیت خود را خریداری کنند و بلیت‌های خریداری شده در حساب کاربری خریداران با پیک ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فلسطین و ساحل میزبان 16 فیلم جشنواره فجر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..