تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دمبله: داوران بوندس لیگا خوب کار نکرده اند

کد خبر: ۴۶۴۰۶۳

۲۵۴  بازدید

عثمان دمبله، پدیده این فصل دورتموند به انتقاد از داوری های این فصل بوندس لیگا پرداخت.

ورزش سه: اخیرا توماس توخل، سرمربی دورتموند انتقادهایی از داوری های این فصل به ضرر تیمش به عمل آورده و به نظر می‌رسد دمبله نیز با او موافق است. تعداد خطاهای انجام شده روی بازیکنان دورتموند 291 خطا بوده که در مقایسه با بایرن مونیخ که 186 خطا انجام داده اختلاف فاحشی دارد.  با وجود این خطاها، تعداد کارت های زردی که تیم‌های مونشن گلادباخ و لورکوزن دریافت کرده اند ، با وجود خطاهای بیشتر کمتر از دورتموند بوده است.

دمبله: داوران بوندس لیگا خوب کار نکرده اند

دمبله در این رابطه گفت:" طبیعی است که بیشترین خطا روی تیم ما انجام شده باشد و کمترین خطا را انجام داده باشیم ولی کارت های زرد بسیاری دریافت کرده ایم. این را متوجه نمی‌شوم. اینکه در 5 یا 6 بازی اخیر حریفان با خطاهایی که مجازاتی برایشان وجود نداشته، جلوی حرکات روان تیم ما را گرفته اند عصبانی ام می‌کند.امیدوارم داورها جدی تر و محکم تر برخورد کنند. بازیکنانی بودند که 5 یا 6 خطا روی من انجام دادند و کارتی نگرفتند و وقتی هم گرفتند که خیلی دیر بود. در چمپیونزلیگ اوضاع متفاوت است."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دمبله: داوران بوندس لیگا خوب کار نکرده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..