تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیمیا علیزاده از بازگشتش به تمرینات خبر داد+اینستاپست

کیمیا علیزاده گفت: خداروشکر که خیلی زودتر از اون چیزی که بقیه فکر می‌کردند من برگشتم.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیمیا علیزاده نخستین زن ایرانی که در تاریخ ایران در بازی‌های المپیک،موفق به دریافت  مدال شده، پس از مدتی که به علت مصدومیت توانایی حضور در تمرینات تکواندو را نداشته، حالا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از بازگشتش به میادین تکواندو بعد از سپری کردن دوران مصدومیتش خبر داد.


وی نوشت:

"امروز خیلی روزِ خوبی بود. درسته خیلی خسته شدم. درسته خیلی تلاش می‌کنم برای هدفم. فیزیوتراپی، آب درمانی، تمرین، درس و به شدت خسته می‌شم اما خوشحالم. خوشحالم که تمرین می‌کنم.درسته هنوز نمی‌تونم مبارزه کنم. هنوز نمی‌تونم خوب ضربه بزنم، اما کلی تمرینِ بدنسازی انجام می‌دم. امروز بعد مدت‌ها تونستم یکم بیشتر از قبل تمرین کنم و برغم خستگی زیاد. خیلی خوشحالم. خداروشکر که خیلی زودتر از اون چیزی که بقیه فکر می‌کردن من برگشتم. مطمئنم که با تمرین‌های استادم، مهرو کمرانی و انگیزه‌هایی که هر لحظه ازش می‌گیرم به مسابقات جهانی می‌رسم و به امیدِ خدا با نتیجه‌ی خوب، دل همه رو شاد می‌کنیم.استادم ممنونم که تو تمامِ شرایط سخت و دشوار کمکم می‌کنید و بهم انگیزه می‌دید و روزای خوبی رو برام می‌سازید. کیمیا با شما کیمیاست."

کیمیا علیزاده از بازگشتش به تمرینات خبر داد+اینستاپست

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیمیا علیزاده از بازگشتش به تمرینات خبر داد+اینستاپست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..