تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلط ارتش سوریه بر «وادی تمامه» و گذرگاه «ابو سالم» در ریف دمشق

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه موفق شد چهارشنبه شب بر «وادی تمامه» و گذرگاه «ابو سالم» در منطقه وادی بردی در ریف دمشق مسلط شود.

منابع خبری می گویند که با تسلط ارتش سوریه بر این مناطق، خطوط امدادرسانی تروریست‌ها در وادی بردی قطع می شود.

آخرین خبرها از عملیات ارتش سوریه در حومه غرب دمشق در منطقه وادی بردی از تداوم عقب نشینی عناصر تروریستی از شهرک «عین الفیجه» حکایت دارد.

منبع اصلی تامین آب استان دمشق در همین شهرک قرار دارد و با آزادسازی آن، تروریست‌ها دیگر هیچ اهرم فشاری در دست نخواهند داشت.

تاکنون شرق و بخش های از جنوب این شهرک آزاد شده است، اما مناطق شمالی و غربی عین الفیجه همچنان در اشغال تروریست‎ها است. 40 درصد این شهرک تاکنون از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شده است.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/CBBM3K اخبار مرتبط پایان «جنگ آب» در ریف دمشق نزدیک است95/10/29 - 21:09آغاز عملیات جدید ارتش سوریه با حمایت جنگنده‌های روسیه برای بازپس‌گیری «تدمر»/ اولین عملیات هوایی مشترک ترکیه و روسیه علیه داعش در الباب95/10/29 - 17:50آزادسازی 4 شهرک و روستا در شرق حلب توسط ارتش سوریه95/10/29 - 15:01 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلط ارتش سوریه بر «وادی تمامه» و گذرگاه «ابو سالم» در ریف دمشق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..