تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی عسکری: پخش «ثریا» دوباره منظم می‌شود


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، علی عسکری در حاشیه مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره تولیدات فناوری رسانه در  پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا برنامه «ثریا» مدتی است که مورد اعمال سلایق مختلف قرار گرفته،  نامنظم پخش می‌شود و حتی طلب سازندگان آن پرداخت نمی شود؟گفت: انشاءالله به زودی  پخش این برنامه مانند گذشته منظم می‌شود.

عسکری درباره اینکه اگر روال مثل سابق است، چرا بدهی‌های این گروه پرداخت نمی‌شود و چرا با عوامل برنامه «ثریا» جلسه برگزار نمی‌کنید، تنها به گفتن این جمله اکتفا کرد که بعداً توضیح می‌دهم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/5Z8UHB



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی عسکری: پخش «ثریا» دوباره منظم می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..