تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشوب کی‌روش در فوتبال ایران/تاج حریف سرمربی تیم ملی نیست

ساعت 24- بیانیه جدید کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی در صفحه فیسبوک او منتشر شده که تمام تلاش مسئولان فوتبال ایران به آرام کردن فضا در روزهای گذشته معطوف شده بود.

آنچه که از بیانیه امروز کی روش برمی آید تندتر شدن لحن نوشته های او و به زبان آوردن یک اتهام حقوقی با عنوان خیانت به سرمربی پرسپولیس است، اتفاقی که تنها به دلیل اعتراض ایوانکوویچ به نحوه برگزاری اردوی پیش بینی نشده دبی رخ داده است.

نکته اینجاست که برانکو بعد از پرواز بازیکنان به دبی اعتراضات خود را مطرح کرد و البته قدرتی در به هم زدن اردو نداشت اما با تصمیم خلق الساع و عجیب کی روش 7 بازیکن پرسپولیس به همراه رحیم زهیوی به ایران بازگشتند تا اردو با نفرات کمتری به کار خود ادامه دهد.


در بازگشت کی روش به ایران که با استقبال بی سابقه مسئولان فدراسیون همراه بود تمام تلاش بر این بوده که آقای سرمربی از ادامه اقدامات تنش آمیز خودداری کند اما به گواه بیانیه های متوالی سرمربی تیم ملی آنها توفیقی در این امر نداشته اند. این در حالی است که مهدی تاج 48 ساعت پیش کی روش را به دفتر خود دعوت کرد و با وی جلسه ای برگزار کرد که خروجی آن سکوت دو روزه سرمربی تیم ملی بود. اما با وجود سکوت برانکو و البته حرف های آرامش در مصاحبه امروز با یک سایت فوتبال کرواسی کی روش دوباره به خشم آمده و این بار حملاتی شدیدتر را متوجه سرمربی پرسپولیس کرده است.


نکته جالب زمان بندی بد این حمله است که بلافاصله پس از برد قاطع پرسپولیس مقابل فولاد اتفاق افتاده و قطعا کام شیرین هواداران پرسپولیس را تلخ کرده و آنها را وادار به واکنش می کند. اتفاقی برخلاف رویه ای که مدیران فوتبال ایران آن را در نظر داشته و برانکو و کی روش را به آن توصیه کرده اند.


در فوتبال ایران کسی نمی داند که در ذهن کی روش چه می گذرد اما ادامه این رفتار و به هم زدن فضای پرانرژی پس از یک روز خوب در لیگ، قطعا با واکنش هایی همراه خواهد بود. اینکه کی روش دوباره از شکست احتمالی حرف زده و عواقب آن را به گردن سرمربی پرسپولیس انداخته هشداردهنده است و البته ممکن است مسئولان فدراسیون را وادار به تصمیم گیری های جدیدی بکند که در نهایت ممکن است به سود فوتبال ملی نباشد.

ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشوب کی‌روش در فوتبال ایران/تاج حریف سرمربی تیم ملی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..