تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاوروف: دولت جدید آمریکا می‌تواند در مذاکرات آستانه حضور داشته باشد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت که نمایندگان دولت جدید آمریکا به ریاست دونالد ترامپ می‌توانند در مذاکرات آستانه که قرار است روز 23 ژانویه (چهارم بهمن) برگزار شود، شرکت کنند.

لاوروف در نشسست خبری مشترک با سباستین کورتز وزیر خارجه اتریش گفت که مسکو با مشارکت محمد علوش رئیس شاخه سیاسی جیش‌الإسلام در مذاکرات آستانه مخالفتی ندارد.

وی گفت که همه گروه‌های مسلح سوری که به آتش‌بس در سوریه پیوسته‌اند، به مذاکرات آستانه دعوت شده‌اند.

لاوروف اظهار داشت که کسانی که اعضای هیئت معارضان سوریه در مذاکرات آستانه کسانی هستند که بیست و نهم دسامبر توافق آتش‌بس را امضا کرده‌اند.

وی تاکید کرد که هر گروهی که با داعش یا گروه تروریستی النصره مرتبط نیست، می‌تواند به توافق آتش‌بس 29 دسامبر بپیوندد و ما همه این گروه‌ها را به نشست دعوت می‌کنیم.

مذاکرات آستانه بین دولت سوریه و معارضان به میزبانی دولت قزاقستان و با نظارت روسیه، جمهوری اسلامی ایران و ترکیه، چهارم و پنجم بهمن ماه جاری در شهر آستانه برگزار می‌شود.

هدف این نشست فراهم کردن مقدمات حل سیاسی بحران سوریه از طریق گفت‌وگوهای جدی میان دولت و معارضان سوریه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاوروف: دولت جدید آمریکا می‌تواند در مذاکرات آستانه حضور داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..