تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمینه جذب مسافران نوروزی به جنوب کرمان باید فراهم شود

یحیی کمالی پور در گفتگو با مهر اظهارداشت: وجود قلعه های تاریخی متعدد از یک سو و از سوی دیگر شهر تاریخی دقیانوس، تپه های کنار صندل، موزه جیرفت و محوطه های تاریخی متعدد در کنار جاذبه های طبیعی که در شهرستانهای جنوبی استان کرمان وجود دارد می تواند به یکی از جاذبه های بی نظیر برای جذب گردشگران تبدیل شود.

وی خواستار برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران شد و افزود: باید داشته های جنوب کرمان به خوبی به مسافران معرفی شود و امکانات رفاهی نیز در اختیار آن ها قرار گیرد.

کمالی پور افزود: باید تلاش لازم در راستای جذب سرمایه گذاری در جنوب کرمان انجام شود و سرمایه گذاران باید بدانند بهترین امکانات و حمایت از آن ها در جنوب کرمان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: وی توسعه جنوب کرمان را از جمله هدف های دولت در سال های اخیر دانست و افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی و توانمندی های بومی می تواند بسیاری موانع و مشکلات موجود در این منطقه را از بین ببرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمینه جذب مسافران نوروزی به جنوب کرمان باید فراهم شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..