تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت اشتغال در استان قزوین مناسب نیست

ساعت: 15:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1010278

نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: وضعیت اشتغال در کشور و در استان قزوین مناسب نیست با توجه به اینکه شغل از مهمترین نیازهای جوانان برای تشکیل خانواده است؛ باید تلاش همه مدیران در راستای ایجاد بستر اشتغالزایی برای مردم باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس ظهر امروز(چهارشنبه) در  جلسه شورای اداری شهرستان قزوین در سالن جلسات فرمانداری قزوین اظهار کرد: دهه مبارک از ایام اللهی است که باید همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در بزرگداشت آن اهتمام لازم را داشته باشند و فضای امید را در مردم تقویت کنند. 


وی در ادامه افزود: پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید با مشاهده دستاوردهای این انقلاب امیدواری و پیشتیبانی مردم از نظام افزایش یابد و نقش مدیران در این فضا با ارائه عملکردها و برنامه‌های انجام شده در استان بسیار حائز اهمیت است. 

این نماینده مجلس ادامه داد: مدیران باید در ارائه گزارش عملکرد از برنامه‌های انجام شده در ادارات استان شعاری عمل نکنند و به صورت ارائه خدمات به صورت نمایشی واقعیت‌ها را به مردم بگویند. 

وی با اشاره به وضعیت بیکاری در استان اذعان کرد: وضعیت اشتغال در کشور و در استان قزوین مناسب نیست با توجه به اینکه شغل از مهمترین نیازهای جوانان برای تشکیل خانواده است؛ باید تلاش همه مدیران در راستای ایجاد بستر اشتغالزایی برای مردم باشد. 

بودجه قزوین باید افزایش یابد 
زرآبادی عنوان کرد: بررسی برنامه ششم توسعه با تلاش شبانه روزی نمایندگان مجلس به اتمام رسید و سعی بر این بود همه کمبودهای گذشته رفع شود؛ بنابراین پس از تائید نهایی شورای نگهبان همه مدیران باید در اجرایی شدن این برنامه همت لازم داشته باشند. 

وی با اشاره به بودجه سال 96 ابراز کرد: در بررسی بودجه موضوع مالیات تغییر کرد و پیشنهادات ما به کمیسیون تلفیق ارائه شد و درخواست کردیم که بحث بودجه استان قزوین به صورت منصفانه مدنظر قرار گیرد و افزایش یابد. 

نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: یکی از خلاءهای استان نبود مدیران شهرستانی برای برخی از ادارات کل است که در همین جلسه درخواست می‌کنیم مدیران کل، برای شهرستان قزوین نماینده معرفی کنند تا در پیشرفت کارها بهبود حاصل شود. 

وی در پایان گفت: موضوع دولت الکترونیک چندسالی است که مطرح شده اما درصد تحقق آن در کشور و استان قابل قبول نیست و تمامی دستگاه‌ها برای خود را ملزم بدانند که در این مسیر حرکت شتاب گونه ای داشته باشند. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت اشتغال در استان قزوین مناسب نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..