تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسمان قزوین امروز و فردا با غبار محلی همراه خواهد بود

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1010288

کارشناس هواشناسی گفت: باتوجه به پایداری نسبی جو هوا در بخش‌های مرکزی و شرق دشت قزوین، احتمال غبار محلی برای امروز و فردا پیش بینی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم بهروزی کارشناس هواشناسی دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شاخص در خصوص  آخرین وضعیت هوای استان قزوین اظهار کرد: باتوجه به پایداری نسبی جو در بخش‌های مرکزی و شرق دشت قزوین احتمال غبار محلی برای امروز و فردا پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر وقت روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده شاهد گذر متناوب امواج ناپایدار خواهیم بود که موجب بارش پراکنده برف می شود.

کاهش نسبی دمای هوا در هفته آینده

بهروزی با بیان اینکه از روز جمعه تا اواسط هفته آینده با کاهش نسبی دمای هوا روبه رو خواهیم بود، ابراز کرد: برای روز دوشنبه باتوجه به همراهی جریانات شمالی و وزش بادهای شدید، کاهش محسوس دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی تشریح کرد: شب گذشته آوج با ۶ درجه زیر صفر و رازمیان با ۱۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بوده‌اند.

وی در پایان گفت: دمای شهر قزوین نیز بین ۳ درجه زیر صفر و ۱۲ درجه بالای صفر در نوسان بوده است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسمان قزوین امروز و فردا با غبار محلی همراه خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..