تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار طرح بومی صنعت رسانه با حضور رئيس رسانه ملی رونمایی شد

در سیزدهمین اجلاس فناوری رسانه، چهار طرح از مجموعه دستاوردهای بومی بخش فنی صنعت رسانه با حضور رئیس رسانه ملی رونمایی شد.

چهار طرح بومی صنعت رسانه با حضور رئيس رسانه ملی رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر امروز دكتر عبدالعلی علی‌عسكری رئیس سازمان صدا و سیما، پیش از حضور در مراسم اختتاميه سیزدهمين اجلاس فناوری رسانه، از نمایشگاه خودکفایی رسانه بازدید کرد.
 
علی عسكری در جریان این بازدید از چهار طرح دانش بنیان از مجموعه دستاوردهای بومی‌سازی بخش فنی صنعت رسانه کشور، رونمایی کرد.

فرستنده تلویزیونی DVB-T/T2 ، با توان 12 کیلووات محصول شرکت فرا افرند، آنتن DSNG در باند KU با قطر یک و نیم متر محصول شرکت اشتاد پارس، هد و سه پایه سبک محصول شرکت تولیدی صنعتی پیروز، دستگاه Master Control Systems (MCS) که کوچک شده، میز تصویر بزرگ است و محصول شرکت صمیم رایانه است.

سازمان صداوسیما از سال 1375، تولید ملی و خودکفایی در محصولات استراتژیک فنی مربوط به خود را به عنوان هدف تعریف کرده است.

امسال نیز در سیزدهمین اجلاس فناوری رسانه  به منظور معرفی تلاش ها و اقدامات انجام شده در این زمینه، نمایشگاه دستاوردهای بومی‌سازی و خودکفایی فنی صنعت رسانه برگزار شد.

هدف اصلی این نمایشگاه معرفی دستاوردهای بومی‌سازی بخش فنی صنعت رسانه کشور و نیز معرفی توانمندی‌های متخصصان ایرانی در بومی‌سازی دانش فنی و مهندسی و ساخت قطعات و تجهیزات این صنعت بود.

گفتمی است سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه با شعار همگرایی رسانه ای و رسانه‌های ترکیبی طی روزهای 28 و 29 دیماه 95 در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار طرح بومی صنعت رسانه با حضور رئيس رسانه ملی رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..