تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر اولیه از کارت گرافیک AORUS GTX1080 Ti گیگابایت فاش شد!

پس از زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه کارت گرافیک جدیدی از سوی شرکت Nvidia با نام GTX1080 Ti، تصاویر تازه و بحث بر انگیزی از سری جدید کارت‌های گرافیک گیگابایت که به تازگی توسط گیگابایت با نام AORUS معرفی شده‌اند، منتشر گردید.

این کارت گرافیک بر اساس خنک کننده‌ای بر پایه کارت‌های سری Xtreme Gaming گیگابایت طراحی و ساخته شده است که از یک Heatsink ضخیم و سه فن 100 میلی‌متری که از تکنولوژی Windforce Stack Cooling بهره می‌برد. برق مصرفی این کارت گرافیک همان‌طور که در تصاویر اولیه قابل مشاهده است، از دو کانکتور 8-Pin تغذیه می‌شود که نشانگر قابلیت اورکلاک بالای این کارت گرافیک و مدار تغذیه نسبتا قوی آن است. در قسمت پشت PCB این کارت گرافیک نیز درگاه‌های HDMI به منظور پشتیبانی کامل از تکنولوژی VR یا واقعیت مجازی قابل مشاهده است.

2 (20)

این تکنولوژی در سایر کارت‌های گرافیک GTX1080 Xtreme Gaming نیز قابل رویت بود که گیگابایت در این سری از محصولات AORUS خود نیز از آن استفاده کرده است. ویژگی دیگری که در این تصاویر فاش شده قابل رویت است، استفاده از ویژگی نور پردازی RGB بوده که به کاربران قابلیت انتخاب 16.8 میلیون رنگ متفاوت را با استفاده از نرم افزار مخصوص گیگابایت می‌دهد. هنوز خبری رسمی در رابطه با زمان عرضه این کارت گرافیک از سوی Nvidia اعلام نشده است.

ادمین

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با آی‌تی‌رسان تجربه کنید...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر اولیه از کارت گرافیک AORUS GTX1080 Ti گیگابایت فاش شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..