تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر چهره کاپیتان در تمرین استقلال

کد خبر: ۴۶۴۰۲۸

۱۹۶۹  بازدید

کاپیتان استقلال در این روزها با چهره ای جدید در تمرین استقلال شرکت می کند تا شاید به این شکل بخواهد عصبانیت خود را تخلیه کند.

ورزش سه: مهدی رحمتی مثل بازی روز گذشته برابر استقلال خوزستان، امروز شال گردنی اش را تا زیر چشمش بالا آورده بود تا شاید هواداران استقلال این روزهای او را نبینند. رحمتی که همیشه در تمرینات استقلال نقش مهمی در انگیزه دادن به بازیکنان جوان تیمش داشت، این روزها ساکت تر از همیشه آیتم های مختلف تمرین را پشت سر می گذارد و خیلی بی سر و صدا محل تمرین را ترک می کند تا احتمالا برای استقلال حاشیه ای درست نشود.

هرچه که هست استقلال در نبود مهدی رحمتی روزهای خوبی تجربه نمی کند و البته بعید است خودش هم بتواند برای مدت طولانی نیمکت نشینی را تحمل کند و باید دید آیا نظر منصوریان در مورد او تغییر می کند یا نه.

تغییر چهره کاپیتان در تمرین استقلال تغییر چهره کاپیتان در تمرین استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر چهره کاپیتان در تمرین استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..