تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسوس انتشار بروزرسانی اندروید نوقا را برای ZenFone 3 متوقف کرد

به نظر می‌رسد شرکت ایسوس با مشکلی رو به رو شده و انتشار بروزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا را برای تلفن‌های‌هوشمند سال گذشته خود متوقف کرده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

در هفته‌های گذشته ایسوس چندین بروزرسانی را متوقف کرده و حال براساس گزارش‌ها انتشار بروزرسانی برای ZenFone 3 نیز متوقف شد. به گفته کمپانی تایوانی به دلیل مشکلاتی در این بروزرسانی تصمیم گرفته شد تا اندروید نوقا با تاخیر منتشر شود.

البته برای دریافت بروزرسانی و آگاهی از انتشار آن بهتر است بروزرسانی خودکار در تلفن‌هوشمند خود را فعال کنید. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید تا ماه‌های آینده منتظر ماند.

شرکت ایسوس در سال گذشته بود که سری ZenFone 3 را معرفی کرد و راهی بازار نمود.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسوس انتشار بروزرسانی اندروید نوقا را برای ZenFone 3 متوقف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..