تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت به کاربران سازمانی پیشنهاد می دهد از ویندوز 7 استفاده نکنند

ویندوز 7 که چند هفته قبل جشن هفت سالگی اش را برگزار کرد، با سرعت تمام به روزهای پایانی حیات خود نزدیک می شود و مایکروسافت به کاربران سازمانی و تجاری این سیستم عامل پیشنهاد کرده تا به نسخه محبوب 10 روی بیاورند، زیرا ویندوز 7 برای کسب و کارها مناسب نیست.

مارکوس نیچکه رئیس بخش ویندوز مایکروسافت در آلمان در این رابطه می گوید ویندوز 7 «دیگر قادر نیست نیازهای امنیتی روزافزون کسب و کارها را فراهم سازد.»

او در این مورد اظهار داشت:

ویندوز 7 نمی تواند با شرایط فناوری های نوین سازگاری یابد، و نیازهای امنیتی بخش IT سازمان ها را برآورده کند. این سیستم عامل بر مبنای معماری امنیتی قدیمی بنا شده، بنابراین تمامی کاربران و بالاخص مشتریان سازمانی باید هرچه زودتر به نسخه های جدیدتر این OS روی بیاورند.

گفتنیست مایکروسافت سال 2020 را برای پایان پشتیبانی از ویندوز 7 اعلام کرده و بنابراین سه سال بعد، این سیستم عامل حتی به روز رسانی های امنیتی را نیز دریافت نخواهد کرد. نیچکه معتقد است «شرکت ها و کاربرانی که با وجود در اختیار داشتن داده های حساس باز هم روی نسخه 7 ویندوز باقی بمانند، پس از این تاریخ با مخاطرات امنیتی زیادی روبرو خواهند شد.»

البته در شرایطی که هنوز کاربران زیادی از ویندوز XP استفاده می کنند، متوقف ساختن ویندوز 7 کار ساده ای نیست، به خصوص اینکه سهم این سیستم عامل در بین کاربران سازمانی به 48.34 درصد می رسد، یعنی بیش از دو برابر کاربران ویندوز 10.

علاوه بر این، ویندوز 7 بخش قابل توجهی از تجهیزات صنعتی حساس و پیچیده را نیرو می بخشد، که به روز رسانی آنها به ویندوز 10 با مشکلات و ایرادهای متعددی همراه خواهد بود.

به همین دلیل اگر مایکروسافت می خواهد کاربران سازمانی را به مهاجرت به ویندوز 10 ترغیب کند، به چیزی بیشتر از این تهدیدات نیاز دارد و باید اقداماتی عملی را برای تسهیل این روند به اجرا درآورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت به کاربران سازمانی پیشنهاد می دهد از ویندوز 7 استفاده نکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..