تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایپا چهارم باقی ماند

تیم سایپا در اولین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال توانست میهمان خود خاتم اردکان را سه بر دو شکست دهد و در رده چهارم جدول باقی بماند.

به گزارش کاپ، در اولین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۵، تیم سایپا در خانه والیبال تهران میزبان خاتم اردکان بود که در پایان سه بر دو میهمانش خاتم اردکان را شکست داد.
سایپا با این برد ۳۰ امتیازی شد و در رده چهارم جدول باقی ماند. خاتم اردکان هم با ۲۲ امتیاز همچنان در جایگاه نهم قرار دارد.
در دیگر بازی مهم امروز در تهران بانک سرمایه میزبان پارسه خواهد بود. در  حساسترین بازی ها هم شهرداری تبریز با کاله آمل و متین ورامین با پیکان تهران بازی خواهند کرد.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایپا چهارم باقی ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..